Vegetarisk middag

Grönsakscurry (med fullkornsris)

Betyg: Iza: 6 av 10, Josefine: 9 av 10 GI-Janes

Motivering:
Jag blev jätteglatt överraskad över denna rätt, hade inte väntat mig att något helvegetariskt kunde var så gott. Men så är jag en sucker for red curry också! Iza tyckte det var helt okej men var inte överväldigad, därav de olika betygen. Mitt höga betyg kan ha berott på att jag inte hade så värst höga förväntningar. Curryn (vi tog röd currypasta, i receptet står det grön) var ganska spicy så vi hade en klick yoghurt och ananas vid sidan av, det rekommenderas starkt!

Currynamnam (yoghurten och ananasen tillkom lite senare)


Från vår bibel:

Kommentarer
Postat av: MammAnn

Jädrar så gott det låter....

2010-03-09 @ 21:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0