Dag ett på vecka två!

Idag har varit en intressant dag. Jag slank in på arbetsförmedlingen och tänkte fråga lite om starta eget, hipp som happ satt jag i möte med en trevlig karl som gillade den företagsidé jag presenterade! Kul! Det är jag, Malin och Iza som har ett (småhemligt!) sommarprojekt på G.. får se hur det går med det!

Efter att ha diskuterat buisnessmötet med Iza shoppade vi nyttigheter på Hemköp innan det var dags för mig att möta upp kusinFrida och träna step! Jag hade beslutsångest när jag skulle välja pass och tänkte att varför inte boka två pass? Det ångrade jag en aning efter en timmes stepande! Men jag bet ihop och fortsatte med en timme aerobic dans. Det var minst sagt skönt att komma hem och ramla ner i soffan efteråt!

Nu när jag har fått skryta om mitt jätteträningspass idag är det dags för lite matprat. Här kommer dagens lunch:

Tunnbrödrulle med svarta bönor, keso & tonfisk

Betyg:
7,5 av 10 GI-Janes

Motivering: Snabbt och enkelt att göra, krävs ingen tillagning, bara mixa ingridienser, lägga i tunnbrödet och rulla! Mycket smidigt att ha med sig och riktigt gott. Vi gjorde två rullar var vilket mättade ordentligt!

Mixade ingridienser


Jag tycker det är viktigt att visa inspirerande bilder:



;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0