En lunch utan konstigheter

Idag har varit en effektiv dag. Nödvändigt med tanke på att det är dags för hemtenta på måndag och jag är aningen stressad inför den. Känner inte riktigt att jag har koll på läget?! Idag lyckades jag iallafall få till några timmars plugg på biblan på universitetet vilket lättade mitt samvete en uns. Läget är dock fortfarande inte under kontroll men jag jobbar på det! Efter pluggeriet köpte jag en begagnad bok till nästa kurs (första gången jag ligger ett steg före med sådant, kanske håller jag på och lär mig något??) innan jag stressade iväg till aerobic dansen!

Dagens lunch intogs i min ensamhet på universitetet och den var inte helt tokig, väldigt normal.

Tonfisk med keso & grönsaker (bytte rökt makrill mot tonfisk)

Betyg: 8 av 10 GI-Janes

Motivering: Jag glömde att lägga i den kalla potatisen som skulle varit med men överlevde utan den. Det var inget halleluljamoment över denna lunch men den var helt okej, inga konstiga smaker utan helt vanlig mat, sånt vi normalt äter (förutom avokadon).
Trevlig lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0