Konservering

Maria Montazami i Hollywoodfruar. Idag tyckte hon att hennes mamma var så bra konserverad. Att hon inte ser så föråldrad ut. You just have to love her! :)

Appropå Maria, dagens middag var en trevlig sallad med kall potatis och konserverad tonfisk! h a h a Here we go:

Sallad nicoise  (hur i helsicke man nu ska uttala nicoise? nikåas? nisois? Någon som vet?)

Betyg:
8 av 10 GI-Janes

Motivering: Iza tyckte inte det var så kalasgott med kall potatis i sallad men jag tyckte det var riktigt mumsigt eftersom jag är en obotlig potatisälskare! Tonfisk och ägg tycker jag också är mums, som dressing var det dessutom balsamvinäger som ju är en ny favorit hos oss! Jag skulle ge denna rätt 9 av 10, iza 7 av 10 så vi enades om en 8:a!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0