Pizza eller broccoli?

Idag hade det verkligen inte suttit fel med en fetingpizza. Men det blir såklart ingen sådan. Tur att jag inte är bitter över det utan med glädje delar med mig av dagens lunch:

Stekt ris med räkor och grönsaker

Betyg: 8 av 10 GI-Janes

Motivering: Det vände sig en aning i min mage när doften av räkor och broccoli spred sig i köket men jag höll god min och lagade på. Resultatet blev inte så tokigt, med lite extra sweetchilisås på smakade det faktiskt riktigt gott. Kanske inte det man är mest sugen på en söndag efter partaj men trots allt helt okej! Iza som vanligtvis inte gillar räkor så mycket blev positivt överraskad!

Hälsosamt is the thing.. även på söndagar.


Ananas funkar på det mesta..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0