Sick of being sick

Jahopp, ännu en hemmadag i förskylningens tecken. Suck. Ibland är det lite mysigt att vara sjuk och bara vara hemma och kura, men oftast är det inte det. Det känns som att man inte finns? Tråkigt att missa skolan också. Men, lite bättre inbillar jag mig att jag känner mig idag. Till imorgon MÅSTE jag vara frisk, då är det ju mellofinal och partaj här i vår lilla etta med en massa härliga tjejor! Ska bli såå kul! Är jag inte frisk imorgon avlider jag.

Idag fick vi äntligen resultatet på hemtentan vi gjorde för några veckor sedan vilket innebär att "inom kort" betyder "inom typ två dagar". Bra att veta. Orkar dock inte vara bitter över den långa nervösa väntan, Alexander  och jag fick VG så vi känner oss på topp! Vi kämpade som djur med vår text så det var skönt att få lön för mödan! Grattis till våra härliga studiekollegor Annis, Ingela och Ninni som också fick VG! Nästa vecka planerar vi en liten firar(GI)fika hos oss! Härligt! 

Snart ska jag fixa iordning nån slags makrillmix till lunch. Jag har inga höga förväntningar på att den kommer vara kalasgod men man ska ju ge allt en chans..










 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0