"Inom kort"

Känner mig fortfarande sjuk idag, supertäppt näsa, tungt huvud och allmänt svag i kroppen. Men, lite bättre än igår mår jag trots allt. Hoppas innerligt att jag känner mig frisk nog att gå till skolan imorgon, gillar inte att missa föreläsningar och så är det såklart kul att träffa alla i klassen!
Apropå skolan, idag fick vi mail om att vårt betyg på förra delkursen var på väg och skulle synas på vår liu-sida "inom kort". Självklart börjar man känna av nerverna, klarade vi det? Vilket betyg fick vi? Gick det helt åt skogen?? Har uppdaterat den där sidan typ var femte minut sen vi fick det där jäkla mailet imorse men inget resultat. Vad betyder egentligen "inom kort"?? Var dom tvugna att skicka ett sådant mail när det sedan visar sig ta en eeeevighet innan vi får resultatet? Jag säger bara frustrerande. Menmen, det kommer när det kommer. Jag har slutat tokuppdatera sidan nu iallafall, blir bara stressad av det.

Idag var det riktigt smarrig lunch, är dock lite oroad för om vi kommer tycka om middagen senare ikväll som består av löksoppa.. Låter lite sisådär.. Men håller tummarna för att det är godare än det låter!

Mexikansk fullkornstortilla

Betyg: 8 av 10 GI-Janes

Motivering:
Mycket tacoskänsla över det här, kanske berodde på att vi hade på lite taccokryddor på köttfärsen (stod ej med i receptet)..! God avokadoröra också, med mycket vitlök. Älskar vitlök! Detta skulle passa en fredagkväll framför tv:n- mysmat!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0