Luxury sicktreatment

Ujuj, vilken lång seg dag det varit idag.. tills Bellan äntligen kom hem i eftermiddags! Hon är mitt bästaste må-bra-piller, och så hade hon dessutom med sig lite bra piller också- alvedon, halstabletter och lite annat smått och gott! Hon har ett helt apotek i badrummet och ser alltid till att jag tar rätt medicin om jag känner mig sjuk, mycket bra! Efter att ha blivit bjuden på dagens lunch kände jag mig nästan som en frisk människa igen! :)

Lyxig lunchkräftmacka (vi tog kräftstjärtar istället för räkor)

Betyg: 8 av 10 GI-Janes

Motivering:
Alldeles underbart att bli serverad en sån här lyxmacka när man varit hängig och inte ätit mycket under dagen. Jag har börjat bli ett fan av avokado nu, även fast jag fortfarande inte tycker att det har så tydlig smak?! Ett minus är att kräftor och räkor är så dyrt, man får inte så mycket stjärtar för pengarna (hihi)!



Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0