Ska man bli fin får man lida lite pin?!

Nyss hemkommen från en timmes bodypump.. Den stackars kröppen är helt skakig! Jag har kommit fram till att det här med bodypump är inte min favvo, att stå still och lyfta saker åt höger och vänster så det bränner i musklerna är inte behagligt! Men, här kommer ett viktigt MEN, Izabela uppmärksammade en nytillkommen muskel(!) på mina överarmar som ju är glädjande! Slutsatsen jag drar av denna ekvation är att tråkig träning ger trevliga konsekvenser och därmed är det värt lite plåga då och då!

Dagens sena lunch står i ugnen, är vrålhungrig! Mamma, jag ska försöka lägga upp den på bloggen innan du går och lägger dig så du slipper bli arg och upprörd på mig för att jag skriver så sent! ;)

Kommentarer
Postat av: MammAnn

Bra!!!!

=)

2010-03-23 @ 22:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0