Shake it baby!

Efter startaegetkursen var slut gick vi på stan en sväng innan det var dags för mig att prova något jag aldrig någonsin provat förr... drumvirvel.. ZUMBA! Ni kanske vet vad det är? Jag hade sett reklam för det på tv-shop någon gång innan jag provade det idag..Det är en typ av dansaerobics med lite extra höftrullande moves! Dom hade en gästinstruktör (en karl för ovanlighetens skull) på Medley som höll i passet och jag, mamma och kusin Frida shejkade på som fasen en timme med honom! Det var jäkligt svettigt, roligt, lite pinsamt och skrattigt! Det är inte ofta man går loss sådär på dansgolvet! Synd att dom inte har flera passa med Zumba, det var kul! Alltid roligt med lite variation i träningen!

Är väldigt skönt att vara igång igen efter den neverending-långa förskylningen! Hittills har träningen sett ut som följer:

onsdag: Bodybalance
torsdag: Bodypump
fredag: Zumba!

Imorgon blir det step klockan tolv är det tänkt, härligt att vara på banan igen! Nu ska jag aldrig mer bli sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0