Lördagslunch

Ikväll ska jag på syjunta hos syrran! Det ska bli kul, år och dar sedan jag höll i någon typ av syutrustning sist! Att åka iväg innebär dock en del planerande, jag måste ju ta med mig middagen dit. Idag består den av en GI-burgare, dvs hamburgare utan bröd. Det känns sådär kul, men vad gör man, boken is the bibel.

Idag har jag varit på step och svettats som planerat, sedan blev det lunch som Iza förberett när jag var iväg!

Snabb indisk linsgryta

Betyg: 8 av 10 GI-Janes

Motivering: Vi visste inte riktigt vad vi kunde förvänta oss av den här grytan, på pappret lät den inte överdrivet mumsig.. Som tur var blev vi motbevisade! Okej,den var kanske inte galet kalasgod men det var absolut inget fel på den! Förvånansvärt god faktiskt. Lätt och billig att göra dessutom, samt vegetarisk! Extra plus i kanten för det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0