Lite sjuklig

Jag tror gårdagens mastodontträningspass (jag skyller på det!)satt lite otrevliga spår idag! Jag har känt mig halvsvag hela dagen men det var så roligt i skolan idag att jag inte tänkte så mycket på det.. men så började huvudvärken krypa sig på när jag satt på bussen hem och nu känner jag mig inte alls på topp- inte bara för att jag fortfarande är lite lätt övermätt ska tilläggas. Jag kände mig ungefär såhär för några veckor sedan när jag var sjuk ett bra tag.. men det borde ju innebära att jag haft min beskärda del av förskylning avklarad för ett tag framöver? Eller? Vad säger reglerna? Jag tänker vägra bli sjuklig och ynklig igen iallafall, känner jag mig fortfarande såhär imorgon ska jag låtsas som ingenting, typ som att det regnar!

Man ska tänka positivt.. därför bjussar jag på ett lätt hysteriskt leende och så hoppas jag att jag, och alla jag känner, är riktigt glada friskusar imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0