Ikväll ska jag boxa Malin i Magen!

Det ska bli roligt! Men oroa er inte, boxningen sker under mer eller mindre kontrollerade former i sporthallen. Och jag slår inte särskilt hårt. Vi har boxats förut och båda blev nervösa när vi blev tillsagda att boxas i magen!!Bedjande såg vi på varandra och bad om att bli skonade, -slå inte så håårt.. pleease.. Vi vågade knappt snudda tillslut. Störtlöjligt. Ikväll vågar vi nog ta i lite mer iallafall. Så man får spänna magen ordentligt! Och övriga slag ska det vara rejält krut i, pang på bara! Har lite aggressioner jag behöver få ur mig efter dagens diskussion med en viss herr Bojestig i skolan. Han är så rar pojken men ack så ung och naiv! Jag får spader på han ibland. Eller, jag blir nog snarare lite uppgiven och tänker att han står för ett nytt sätt att tänka som 90-talsgenerationen växt upp med. Eller så har jag bara fått för mig det. Idag var iallafall det heta ämnet som diskuterades huruvida Robinson och liknande dokusåpor är moraliskt försvarbara eller ej. Men jag ska inte gå in på detaljer och hetsa upp mig över det igen nu, väntar till boxningen klockan 20.. stackars Malin! 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0