Hallelujamoment

Nytränad och nyäten. Skön känsla! Träningen kändes bättre än väntat efter uppehållet! Var iofs på afropowerdance i söndags men det gills ju inte för det var ju förra veckan. Idag var det på riktigt! Och som det inte vore speciellt nog att det är första träningen på hälsomånaden, det var också invigning av mina nya fiiina träningsskor!! Jösses, I love them!! Visst, dom är pyttelite för små (köpta på tradera) men det gjorde ingenting, lyckan över att ha så sköna skor var ett hallelujamoment! Eftersom jag är jättejättelång är alltid målet när jag köper skor att dom ska vara platta. Jättejätteplatta. Tyvärr gällde även detta när jag köpte träningsskor. Eller, det var inte ens träningsskor, vanliga gympaskor köpta på deichmann i Polen för en billig penning var det. Men jag gillade dom verkligen, just för att dom passade mina stora fötter, var fina och svarta och framförallt- platta.

Skorna jag hade idag var inte platta. Och det var ju kalasbra! Vilken schvung jag fick i benen! Wonderful! Jag studsade genom passet, lätt som en dans gick det (nåja). Möjligt att jag överdriver en smula men jag älskar mina nya skooor! ÄLSKAR!


kääärlek:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0