Aghhhh!

Jag är så jäkla förbannad just nu på hela den här dieten så jag vet inte vart jag ska ta vägen!! Det som fick bägaren att rinna över var min stackars mage som inte mått på topp dom senaste dagarna och idag fick den definitivt nog!
Jag satt på biblan och pluggade i godan ro och hade köpt en liten påse med blandade naturella nötter, pumpakärnor och russin (i brist på annat) som jag tuggade på samt drack en loka päron. Börjar känna att jag mår lite illa, sedan mer illa och mer och tillsist mår jag så dåligt att jag packar ihop mina grejer och bestämmer mig för att gå hem! Smärtan jag känner i magen som skapar illamåendet påminner extremt mycket om ett gallstensanfall (jag har haft ett antal i mitt liv eftersom jag har gallsten..!) och jag tänker att det är dom jävla nötternas fel för dom är helt säkert inte bra när man har gallsten. Ju mer ont jag får deso mer bitter och förbannad känner jag mig över GI-boken och alla jäkla nyttiga nötter och frön som jag bara AVSKYR just nu. Känner överlag att jag inte mått så jäkla bra av den här maten överhuvudtaget och det finns så lite man får äta vilket inneburit en massa hunger trots ett jäkla planerande hit och dit hela tiden. Tycker ärligt talat inte jag varit varken piggare eller mått bättre överhuvudtaget av alla nyttigheter (?)men det kan bero på att jag är i upplösningstillstånd just nu för att jag tänker på pumpakärnorna jag åt och mår så helsickes illa av och därmed är jag BITTER över att det ska vara så himla nyttigt och bra att äta alla dessa naturella TRÅKnötter och TRÅKkärnor och TRÅKfrön!! Gaaaah!

Så. Okej. Nu har jag lugnat ner mig en aning. Gallan mår lite bättre, har ätit voltaren som brukar hjälpa när lättare anfall sätter in. Ingen fara på taket. Ta ovanstående med en nypa salt (jag kan ha överdrivet det hela en aning!)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0