After training

Hemma igen efter boxningen. Det var härligt. Inga slagar i magen detta pass, mer uppercuts och endel annorlunda övningar. En rolig övning var att krypa under sin slagskämpekompis när denna står i yogapositionen hunden för att sedan göra ett upphopp och sedan krypa tillbaka till andra sidan igen, nytt upphopp osv.. Vad är så roligt med det undrar man kanske? Svar: att jag hade superbra byxor på mig som gjorde att jag fick värsta glidet och kunde liksom slajda lite snyggt igenom den stående hunden. Malin däremot fick åla sig och krypa och hålla på, men jag som brukar vara så lång och klumpig i normala fall, jag bara gleeed. What a feeling! Tyvärr hade jag ingen större hjälp av mina bralls i övriga övningar, men kul var det och svettiga och skrattiga blev vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0